26 december 2008


julklappstema.

3 kommentarer:

  1. hej, vad jag har förstått så går du på östra grevie.. är det grafik du läser? anledningen att jag undrar är för att jag själv funderar på att söka mig dit. gott nytt år.

    SvaraRadera
  2. Hej Klara! Nej jag läser grafisk design, men grafik är säkert också bra, jag har inte så bra koll... Jag tror att Östra Grevie är en väldigt bra folkhögskola i allmänhet, den har ett bra rykte om man vill söka sig vidare sen.
    Gott nytt!
    Och lycka till!

    SvaraRadera
  3. Härligt Tove! fan vad underbara saker du gör och vilken nice blogg!
    har inte uppdaterat min blogg nu på ett tag det är lite tråkigt men så fort ja kommer till öland igen så ska jag köraa..ja sen önskar jag dig ett gott nytt år också. hare bra, kram.// johan

    SvaraRadera