2 februari 2011

Mera puff och feber

När jag kom tillbaka till skolan igår kväll hängde dessa fina bokstäver i min dörröppning. Nu tror jag bestämt att Lisa leder puffkriget. Dom ska alltid få hänga där. Visst är de fina? 
Såhär såg det ut i min väska när jag åkte hem från Västerås. Min fina mamma ville bestämt köpa tre olika saker jag kunde dricka på vägen. Två dög inte. Man är ju inte så värst bra när man är sjuk. Om det är nån här i världen som älskar smakprov så är det min mor, så jag är ny skyldig henne en utvärdering. Nu ska jag försöka rita med mina nya pennor som kom på posten idag!


4 kommentarer:

  1. Det är så himla bra att man får lov att bli fem år när man är sjuk. "Glass är faktiskt bra för halsen!" Fina bokstäver du fått också. Får man fråga hur det blev med Berghs, eftersom du går på en ny skola nu? /Frida

    SvaraRadera
  2. Tovelisa. Vilken fin blogg du har, jag blir så upplyft. Gillar Puffet! Får jag lägga till din blogg på min länklista? Jag är nystartad bloggare, så vet inte om man brukar fråga sådant först, men gör det för säkerhets skull! Jag skriver om textil, är väverska och journalist.

    SvaraRadera
  3. Hej på er!
    Berghs har jag uppehåll från, och jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Och självklart från man lägga till mig i sin länklista, bara trevligt!

    SvaraRadera
  4. Åh vilken fin blogg du har, denna ska jag börja följa, fina illustrationer du gjort, du är jätteduktig!

    SvaraRadera