15 augusti 2011

Bortglömda tygkassar och en nystart som inte är så ny

Innan jag slutade på Grimslöv passade jag på att trycka så mycket jag bara hann. Bland annat dessa tre kassar som dök upp mitt i mitt flyttpackande. För flytta det år sånt jag gör varje höst och vår. Och jag är egentligen rätt trött på det. Men nu tror och hoppas jag på att den här flytten kan bli den sista på ett tag. Och att det här pluggåret också kan bli det sista på ett tag. Gissa vad jag hittat på? 
(Förresten, om du är sugen på att köpa en tygkasse eller två är det bara att maila).

7 kommentarer:

  1. vet du vad tovepove. jag är i stort behov av en ny kasse för den med hjärtat jag har är så smutsig så det är pinsamt! vad sägs om en fika dejt om inte allt för lång tid?

    SvaraRadera
  2. Åhh vad fina de var allihop!

    SvaraRadera
  3. Åh, tack tack! Men linnea, den går ju att tvätta! Ja! Jag vill fika mer än gärna! Nästa vecka nån gång??

    SvaraRadera
  4. hur mycket skulle en kasse kosta? älskar den sista!!

    SvaraRadera
  5. Agnes, förlåt för mitt sena svar, missade helt... 150 kr får du en kasse för, dom är ekologiska och har långa bra handtag!

    SvaraRadera
  6. Finns dom kvar? / Susanne

    SvaraRadera