31 oktober 2011

Hej Malmö!

Hej på er och hej Malmö! Förlåt för mitt lilla blogguppehåll. Jag har haft den hårdaste perioden i skolan hittills. Det har varit sjukt kul, men jisses vad det slet på mig. Vad det är jag har kämpat med kommer jag visa så fort jag orkar. Igår tog jag mitt pick och pack och körde hela vägen ner till Malmö. Passade på att hälsa på en kompis i Ljungby och hamnade tillslut hos min kompis Kattis i Malmö. Nu har jag suttit min första timme på min praktikplats här. Det är en byrå som heter Amore. Jag är otroligt nöjd med att vara här, både på byrån och i Malmö. Stockholm är inte min stad. 
Och förresten, välkomna hit alla ni som dykt upp trots att det varit tomt på inlägg här!

4 kommentarer:

  1. Den bytån kommer säkert passa dig utmärkt!

    SvaraRadera
  2. Amanda, jag tror också det kommer passa :)

    Erik, vad pysslar du med i Malmö? Jag kikade in på din blogg nu, superfint!

    SvaraRadera
  3. Oj, såg inte att du hade skrivit tillbaka! Jag spenderar mina dagar i min och Amandas (här ovan) lägenhet en bit utanför södra innerstan pluggandes ett tråkigt distansprogram i webbdesign. Utöver det försöker jag hitta tid till roligare kreativa projekt, haha.

    SvaraRadera