10 april 2012

Kärlekshistorierna hittills

Här har ni en liten glimt av några av de historierna jag har hunnit slutföra. Jag jobbar på så fort jag bara hinner och hoppas på att få minst 30 historier klara till slututsällningen. Jag vill ju att det ska bli en tjock bok!

Dessvärre är det lite annat som också tar upp min tid just nu. Jag hade först tänkt att jag skulle säga tacka nej till de jobb som kom in under den här tiden Men sen kom jag på att om vill jag försöka leva på mitt frilansande är det hemskt dumt att tacka nej. Dessutom har de jobben som kommit in varit himlans roliga. Och som kaka på boken och frilansandet är det en hel del beslut som ska tas inför framtiden eftersom Berghs slutar. Jag har inte gjort nåt annat än att plugga sen jag var sju år. Läskigt. Och därav kommer kanske också anledningen till varför det har varit lite tomt här på sista tiden...

Förresten, det går fortfarande bra att skicka in historier! Här kan ni läsa mer om projektet!

3 kommentarer:

  1. Åh, ser fint ut! Du visar väl upp det här i bloggen sen? :D

    SvaraRadera
  2. Jag har skickat mail till dej NU med vår historia! Mvh Anna

    SvaraRadera