23 maj 2012

Dagen innan

Supertidigt imorse, innan klockan sex, satte jag mig i bilen mot Stockholm. Boken skulle till limbindning, och jag ville slippa rusningstrafiken. 
Sen begav jag mig mot skolan för att skära ut lite affischer till min monter. Vi har en superstor skrivare på skolan som skriver ut på rulle. Min utskrift med alla affischer blev nästan 9 meter lång!
Om man vill kommer man kunna skriva sin kärlekshistoria på plats...
Det var inte det lättaste att planera hur alla affischer skulle få plats på väggarna. Men det blev himlans bra tillslut.
Spetsdukar och visitkort. I morgon ska jag fixa med det sista i montern, vid 17.00 är det vernissage!

2 kommentarer:

  1. Tove. Du gjorde min dag när du sa att min och alexanders historia får vara med. Du anar inte hur mycket jag behövde överraskningglädje. All lycka till! KRAM

    SvaraRadera
  2. Önskar att jag kunde gå på vernissagen men jag bor tyvärr en bit ifrån. Önskar dej lycka till! Detta ser verkligen kanon ut, och jag hoppas att man får tillfälle att köpa din fina bok sen :)

    SvaraRadera