24 maj 2012

Great minds don't think alike

Så var det dags för Berghs slututställning som fått namnet "Great minds don't think alike". 
Ni kan kolla in hemsidan för utställningen här: http://www.berghsgradshow.com/
 Min monter till utställningen äntligen helt klar. Här får ni se lite bilder från den.
Om två timmar börjar vernissaget. Jag är nervös.
 Här kan man få sitta och läsa i boken om man vill. Eller så kan man få bidra med en historia.

 Och här är boken.

 Jag har vässat pennor och målat naglarna.
 Illustrationerna från boken täcker en hel vägg, omöjligt att få med alla på en bild.
Mitt projekt och min bok fick heta "sockerdricka i hela magen". Ett citat från en av historierna. 
Om ni vill komma och hälsa på finns det ett event på facebook!

9 kommentarer:

  1. Åh så fint du har gjort! Bra jobbat! Ser ut att finnas massor att titta på och ändå håller allt den enhetliga Tove Larriska stilen. Och jag gillar att man måste dela bord när man kärlekshistorieförfattar. Kanske träffas några där.

    SvaraRadera
  2. åh så fantastiskt! önskar jag bodde i närheten så jag hade kunnat se det irl så att säga.

    SvaraRadera
  3. Sjukt fint! Du ska vara sjukt nöjd med vad du presterat :)

    Jag måste bara fråga var du fått tag på fåtöljerna? Fantastiska, har letat efter sådana länge!

    SvaraRadera
  4. Men herregud vad fina alla dina illustrationer är. Älskar färgerna, detaljerna, ja allt!

    SvaraRadera
  5. Väldigt, väldigt fint! Jag önskar att jag kunde vara där!

    SvaraRadera
  6. Alicia: jag har inte ens tänkt på att man får dela bord när man kärleksförfattar! Roligt om några kunde mötas där :)

    black dog white panther: Googlade på loppisar i Västmanland oct hittade en superloppis i Arboga, där fanns dem!

    SvaraRadera
  7. Asså du e så fantastiskt jävla grym. Blir som glad i hela kroppen av dina illustrationer. Hoppas vernissagen gick bra!

    SvaraRadera
  8. Jag var och tittade in igår! Jättefint!

    SvaraRadera