25 september 2012

Makeri på kulturnatten

I lördags hade jag och Makeri uställning i vår nya lokal under Västeås Kulturnatt. 

Det kom massa folk! Det var verkligen fullt hus hela kvällen. Himla roligt. 

Det bjöds på juicer från Saltå Kvarn och hembakad äppelkaka. Och så ställde jag ut min slutuställning.

Vi i Makeri har jobbat mycket med att ta fram helhetslösningar till bröllop under sommaren. Där vi kan hjälpa personer som ska gifta sig med allt från trycksaker till fotografering och styling. 

Och vi visade resultatet i form av stora stilleben. 

Det blev himlans mysigt. Jag passade på att ta lite foton dagen efter. 

Makeri finns på facebook nu, in och gilla. Bilderna i det här inlägget är en salig blandning från alla i Makeri, Elin, Nathalie och Matilda. 

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag vill bara säga att jag blir så inspirerad av er på Makeri. Så kul att ni startat en kreativ byrå med så många olika kompetenser. Jag går själv en reklamutbildning och blir så pepp när jag tänker på att man kan göra en massa roliga saker med en kreativ utbildning. Hoppas det går riktigt bra för er. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Kom hit av en ren slump och jag måste bara säga att jag älskar det du gör. Helt fantastiska bilder! Fick så mycket inspiration!

    SvaraRadera