19 maj 2013

För ganska exakt ett år sedan...

... flög jag och min pappa över Atlanten till USA. Ganska direkt efter min examensutställning på Berghs. Typiskt bra avslut på fem års studier. Här kommer lite bilder från resan. Vi åkte först till Savannah, för att sedan köra bil upp mot New York. Himla bra resa.












Ett litet axplock av resan, mer bilder finns här, här, här, här och här. Nu far jag utomlands igen, men bara för en vecka den här gången. Jag ska hänga hos en kompis i Grekland. Sola, bada och utflykta. Och dricka vin, äta fetaost och äta yougurt med honung hoppas jag. Det kan nog bli lite tomt här en vecka framöver. 

4 kommentarer:

  1. Vilken underbar resa det måste ha varit.

    SvaraRadera
  2. Åh, wow! Nu blev jag himla inspirerad och sugen på att resa. Vilken resa du måste haft!

    SvaraRadera
  3. Hej, du har så fina typsnitt på din sida. Har du skapat dem själv eller finns de att köpa någonstans? Jag tänker först o främst på det du använt på dina kategorier till höger på sidan, Illustration, uppdrag, fotografi mfl?

    Mvh
    Mia

    SvaraRadera
  4. Vilka fantastiska bilder, det måste varit stort.

    SvaraRadera