7 maj 2013

Glasskalas!

I helgen fyller jag 25 år och jag ställde till med glasskalas hemma hos mig. Massa glass, strössel, såser, marshmallows, maränger och mojitobål. 

 En himlans massa vänner kom förbi. 

Jag hittade bästa gamla sockerlådan hos mina föräldrar, perfekt för fyra paket glass. 

 Jag älskar ju att skriva, så jag hade gjort egna skyltar till allt. 

Det blev väldigt mycket över av allt. Jag har hela frysen full av glass. En massa strössel, såser, marshmallows och maränger har jag också kvar. Nu kan jag leva på glass i säkert en vecka framöver. 

11 kommentarer:

  1. men åååh vad fint tovalisa!!!! helt underbara bilder!

    SvaraRadera
  2. Va roligt att hitta till din fina blogg! Fantastiska bilder! Allt gott och trevlig helg önskar Fru Vintage!

    SvaraRadera
  3. Vilken otrolig härlig idee att bjuda sina vänner på!

    SvaraRadera
  4. men hjälp så fint du har gjort! det ser helt underbart och skyltarna du gjort är ju to die for. tack för inspirationen! (är alldeles ny här i din blogg förresten, men känner förstås nu att jag nog kommer trivas här. :))

    SvaraRadera
  5. Vad fint och pyssligt! och vilket "städat" kalas!

    SvaraRadera
  6. Åh vad mysigt! Glassparty det är ett måste nu när sommaren kommer och du har gjort det så snygggt! Älskar dina skyltar <3 Du skriver så vackert!

    SvaraRadera
  7. Fina bilder! Vill ni hyra en egen mjukglassmaskin kan ni göra det hos mig, Berga Munken. Läs mer på http://www.bergamunken.se :) Välkomna!

    SvaraRadera
  8. Fina bilder! Vill ni hyra en egen mjukglassmaskin kan ni göra det hos mig, Berga Munken. Läs mer på http://www.bergamunken.se :) Välkomna!

    SvaraRadera
  9. www.facebook.com/glasskalas gillar dina bilder!

    SvaraRadera