2 maj 2013

Instagram från april

Här kommer lite instagrambilder från april. Månadens djur i min djurkalender och rosa bubbel. 

 En liten farbror och skedarna till morotskakereceptet.  


Typografi till bröllopsinbjudan och diamant. 

Motorskaka och kontorsgrejer.  

 Blomster från förra sommaren och kontor hos min kompis i Göteborg. 

Rosenkakadua och hemma hos mig.  

Inbjudan till modeevent och en massa blåsippor på Åholmen.
  
Systers bröllopsinbjudan. Och en jordglob som jag gjort om lite. Mer bilder på den kommer snart. 
Jag heter Tovelisa på instagram om man vill följa mig där!

4 kommentarer:

  1. ÅH fin jordglob! Dör lite. Hur har du gjort?!?

    SvaraRadera
  2. Du gör så fina bröllopsinbjudningar! Åh, jag önskar att jag skulle gifta mig typ nu så att du kunde göra dem, men så är jag bara 22 och vill inte alls gifta mig nu :) Jag gillar verkligen hur personliga de ser ut, inte alls sådär tråkiga som många andra bröllopsinbjudningar. Ett bröllop som har en inbjudan med en älg och en häst som pussas blir man ju nyfiken att gå på! Oj, många ord det blev nurå, men aa ville bara säga att jag gillar't! Kramhej

    SvaraRadera
  3. Duu, när du ritar, ritar du då ur huvvet eller har du något du "ritar av"? ...om du förstår vad jag menar. För ja tänkte bara att man kan väl ändå inte veta hur allting ser ut inombords, eller? Du ritar sk** bra föresten, som om du inte redan visste de ;)

    SvaraRadera