26 maj 2015

Kalas på Vintagefabriken!

I torsdag ställde jag och Vintagefabriken till med kalas i deras fina butik ute i Midsommarkransen.
 Vi fårade deras tvåårskalas och min målarbok! Här nedan följer ett gäng bilder från kvällen!

 Vi bjöd på fläderspritzer, popcorn och en massa godis!



 Kristin och  Emma.

 Vi hade färgläggningstävling!

 Emelie och Linda. 




 Annika försökte sig på kvällens tipspromenad.


ElsaLisa kom också förbi. En himla trevlig kväll!

Pictures from a small releaseparty for my book and for Vintagefarbrikens two years anniversary! 

3 kommentarer:

  1. Så himla fina bilder! Och så himla mysigt att få ses med på riktigt :). Tack för en fin kväll och en fin bok! Hoppas vi ses snart igen! Kram

    SvaraRadera
  2. men åh vad fint!! ser jättemysigt ut!

    SvaraRadera
  3. Din målarbok ser fantastisk ut! Jag har sett många skriva om den & jag har bara insett vad fantastiskt bra sysselsättning med en målarbok! Tror banne mig att jag ska skaffa en så fort jag får lön!

    SvaraRadera